PK Model Racing is vanaf 1 November GESLOTEN  klik hier voor meer info 

Menu
terug

LRP S10 BLAST BX2 4WD BUGGY

Geen artikelen gevonden voor: LRP elec S10 BX*

.

LRP S10 BLAST BX2 4WD BUGGY


LRP S10 BX2 RtR

LRP S10 BX2 brushless splash proof logoDe SX-10 TX is een vierwiel-aangedreven elektro 1/10 Buggy met cardanas aandrijving, twee differentiëlen,  zeer sterke en soepele vering met big bore olie gedempte schokbrekers, een moderne cab-forward body en volledig waterproof elektronica.
De SX10 BX2 heeft een cardanas aandrijving. Geen tandriemen waar stenen tussen komen, geen rek in de aandrijving.
Alle tandwielen zijn van een beschermkap voorzien, zodat ook daar niets bij kan komen.

Hij is leverbaar in verschillende versies:
Als ready to run met een normale koolborstelmotor/regelaar combinatie, incl. accu en lader
Als Ready to Run met een brushless motor/regelaar combinatie, zonder accu en/of lader

LRP BX2 VERSIE VERSCHILLEN

  Koolborstel versie Brushless versie
Motor High Torque 540 type Vector K7 4300 KV
Regelaar LRP A1 Runner V2, waterproof Spin Pro RtR brushless, waterproof
Accu NiMh 7.2V, 1600 mAh geen
Lader druppellader (7uur laadtijd) geen
Besturing storingsvrije LRP 2.4GHz A2-STX, ontvanger en servo waterproof
lrp brushless logo
LRP S10 BX2 brushless OPEN

Bovenstaand de brushless versie, hieronder de koolborstelmotor-versie:

LRP S10 Blast BX2 met koolborstel motor

Deze auto is mooi geconstrueerd, heeft een behoorlijk bodemvrijheid, maar is met zijn brede, wijd uit elkaar staande wielen toch heel stabiel. Hij is zowel geschikt voor terrein rijden, als voor verschillende soorten verhard, asfalt, klinkers, stoeptegels: hij gaat overal overheen

LRP S10 BX OPEN-TOP

De zeer doordachte en robuuste constructie maakt er een betrouwbare en goed bestuurbare auto van,

LRP S10 BX2 TOPAANZICHT
  • De SX10TX heeft een cardanas aandrijving, dus geen tandriemen waar stenen tussen komen, geen rek in de aandrijving.
  • Alle tandwielen zijn van een beschermkap voorzien, zodat ook daar niets bij kan komen.
  • Alle componenten zijn zo laag mogelijk in het chassis geplaatst, voor een laag zwaartepunt.
  • De body is aerodynamisch gevormd om een zo goed mogelijke luchtstroom over de vleugel te krijgen, zodat de auto zowel tijdens het rijden als tijdens het springen stabiel blijft
LRP S10 BX VOORKANT
LRP S10 BX STUURBLOK
LRP S10 BX BOVEN
  • De wielophanging is volledig instelbaar, camber, caster en toespoor (voor en achter) kan aangepast worden aan de omstandigheden en rijstijl die je zelf wenst.
  • De voorwielophanging wordt gevormd door onderliggende driehoekige draagarmen, met instelbare turnbuckles met link/rechtse schroefdraad als bovenarm. De stuurblokken welke draaien in C-Hubs
  • De schokbrekers zijn olie gedempt, de veerhoogte is instelbaar door verdraaiing van de veerschotel
  • Voor- en achter is een anti roll bar gemonteerd
  • De brede wieldraagarmen zijn versterkt voor een maximale robuustheid.
  • De besturing is voorzien van een ingebouwde servo saver, welke in kracht instelbaar is. .
  • Het dikke chassis is volledig verzonken, zodat er geen schroeven uitsteken Het is voorzien van een snelwissel systeem voor accu's, zowel stick packs als side by side accu's passen erin, maar ook de moderne Lipo's vinden er een perfecte plaats in.
  • Het bovendek van het chassis loopt helemaal van de voorzijde tot aan de achterbrug, waardoor een bijzonder stijf en stabiel geheel gevormd wordt.
  • De motor wordt op een aluminium motorsteun gemonteerd, welke op zijn beurt weer aansluit op een afgesloten tandwielkast
LRP S10 TRUCK aandrijfassenDe aandrijfassen van de SX10 zijn van gehard staal, en hebben aan de voorzijde een MIP type kruiskoppeling, waardoor een soepele aandrijving ook onder grote hoeken gegarandeerd wordt
LRP S10 TRUCK kogellagersAlle draaiende delen lopen op kogellagers
LRP S10 TRUCK slipper clutchDe transmissie is tegen overbelasting beschermd met een slipperclutch.
LRP S10 TRUCK differentieelAlle tandwielen van de differentiëlen zijn van staal
LRP S10 TRUCK spoorstangenDe turnbuckles zijn voorzien van linkse en rechtse schroefdraad, zodat ze versteld kunnen worden zonder ze los te maken.
LRP S10 TRUCK bandenDe banden zijn op de velgen gelijmd en kunnen dus niet loslopen. Het speciale profiel kan zowel op de weg als op onverhard gebruikt worden.
LRP REGELAAR;De elektronische regelaar is voorzien van een traploos regelbare vooruit, rem & achteruit
(TX met standaard motor)
LRP S10 TRUCK motorDe snelle 540 type motor geeft deze truck een topsnelheid van 40 a 50 km/u, afhankelijk van de gekozen accu en overbrengingsverhouding
(TX met standaard motor)
LRP S10 TRUCK zender
LRP S10 TRUCK ontvanger
lrp ontvanger
De stuurwielzender is voorzien van trim instellingen, uitslag begrenzing op zowel het stuur als op het gas en de rem, servo reverse en een ingebouwde laadplug
De besturing werkt met het spectrum systeem op de 2.4 GHz band, en kent dus geen problemen met storing, nog vanuit de auto zelf, nog van andere zenders. Bovendien is de reikwijdte heel erg groot. Gewoon zender en auto aanzetten en rijden, de zender zoekt zelf een vrije frequentie om op te werken.

BRUSHLESS VERSIE

lrp bRUSHLESS SPIN REGELAARDe brushless versie wordt geleverd met een speciale regelaar voor btushless motoren, met een instelbaar vermogen-programma, en is geschikt voor zowel NiMh als Lipo accu's. De regelaar is voorzien van een T-Stekker
lrp-vector K7-motorDe Super Sterke 4300 KV Brushless motor geeft de auto zeker in combinatie met een lipo accu waanzinnige prestaties.

 De S10 TX met brushed motor wordt standaard geleverd met body, stuurwielzender en ingebouwde besturing plus een lichte 1600 mAh accu, en een druppellader (laadtijd 7 uur). De Brushless versie wordt zonder accu en/of lader geleverd
Niet inbegrepen: 8AA penlites voor in de zender.

  • 4 wiel aangedreven
  • Volledig voorzien van kogellagers
  • cardan as aandrijving
    met geïntegreerde slipperclutch
  • Alle tandwieloverbrengingen afgesloten
  • 2 differentiëlen met stalen tandwielen
  • olie gedempte extra dikke schokbrekers
  • volledig instelbare ophanging
  • met turnbuckles instelbaar toespoor
  • Volledig verzonken en versterkt chassis
  • topdek van voor tot achter
  • Bijzonder robuuste constructie
gegevens SX10 TX
lengte 400mm
breedte 310mm
wielbasis 259mm
gewicht +/- 1700gram
LET OP: DE STANDAARD VERSIE MET KOOLBORSTELMOTOR WORDT GELEVERD INCL ACCU EN LADER
DE BRUSHLESS VERSIE WORDT GELEVERD ZONDER ACCU EN/OF LADER
De standaard uitvoering met koolborstelmotor wordt geleverd inclusief een 1600 MAh NiMh accu en een simpele lader. Dat is een begin, maar om lekker te kunnen rijden, adviseren we je een snellere, automatische lader, dat voorkomt niet alleen lang wachten, maar de prestatie van je accu is ook veel beter als hij geladen is met een snellader.
Een snellader laadt de standaard accu in ongeveer een 1/2 uur vol, en door de beter manier van laden loopt de auto langer op een accu lading, en zal hij ook sneller zijn.

Geen artikelen gevonden voor: laderoptie

.
Wil je langer rijden dan op de standaard accu, dan adviseren we ook nog een goede accu nodig. De standaard meegeleverde accu heeft een capaciteit van 1600 mAh, en is daarmee goed voor een 5 a 10 minuten rijtijd. Het is een begin, maar leuker wordt het met een accu met meer capaciteit.
Met de onderstaande accu's kun je ongeveer 30 - 45 minuten (afhankelijk van rijstijl en ondergrond, asfalt heeft minder weerstand dan los zand of gras) rijden, loopt hij veel harder, en blijft ook gedurende de hele tijd vrijwel even hard rijden.

Geen artikelen gevonden voor: batteries Stickpack

.
Bovenstaande accu's en lader kunnen ook voor de brushless versie gekozen worden. De prestatie zal nog beter zijn als je met lipo accu's gaat rijden, de regelaar is daar op voorbereid en heeft een lipo ontlaadbeveiligings mode

Geen artikelen gevonden voor: SETLIPTC

.
De zender moet nog voorzien worden van 8AA penlites. Daarvoor kun je kiezen uit batterijen of je kunt er oplaadbare accu's in doen, de zender is voorzien van een laad-aansluiting

Geen artikelen gevonden voor: C-48400

Geen artikelen gevonden voor: 17154

Geen artikelen gevonden voor: PKL201

.